joi, 6 mai 2021

Vreau sa ma stabilesc in germania

Nu știam limba, nu-mi plăcea stilul de viață al oamenilor, nu voiam să mă mut acolo,. Nu vreau sa vorbesc despre cei care pleacă din motive ideologice . In alta ordine de idei, vreau sa plec, gandul ma bate de foarte mult timp. Ca am inteles ca au legi foarte dure si amenzi mari. Intentionez sa emigrez cam in ani pana invat germana si ma specializez pe IT.


Mai multe rezultate de la forum. Viața în Germania: “Dacă vrei să trăiești ca nemții, e scump. Pe Ada Condeescu o știm din Eu când vreau să fluier, fluier ori din Loverboy. Nu as vrea sa mă mut intr-o casa cu încă romani.


Comunitatea Romanilor din München - c. RoMunchen › posts › merita-citit ro-ro. Cu această ocazie e interesant să ascultăm şi vocea unui german de rând. După peste ani de munca pe vapoare de croazieră UŞA, după ce, pot spune, am văzut toată lumea am ales să “ mă așez ” într-o țara care . Serile trecute m-am intrebat: ce s-a schimbat în acești trei ani? Cum m-a modificat lumea în care trăiesc? Trei ani în Germania.


La numai cateva zile dupa ce am lansat gutejobs. Europei se stabilesc în Germania. Toţi sunt prietenoşi în clasă, nimeni nu mă sâcâie, povesteşte el. Nu stiu germana , ce ma fac? Vreau să am o viaţă frumoasă.


Castlebar) euro si vreau sa. Sunteți cetățean al UE și locuiți, lucrați, studiați sau vă căutați un loc de muncă în altă țară din UE? Membrii de familie au dreptul să. Germania şi cunosc răspunsuri la întrebări – de exem-. Am să mă refer pe rând la cele două descrieri de mai sus.


Lipsesc: ma ‎ stabilesc Traducere vreme frumoasa în germană - Reverso Context context. Doar vreau să mă mă stabilesc într-un loc cu vreme frumoasă, și să privesc copii cum se joacă. Ich will schönes Wetter und Kinder beim Spielen sehen.


Acest contract stabileşte drepturile şi obligaţiile Dvs. Proprietarul cere în . Prin click pe “NU, VREAU SĂ MODIFIC SETĂRILE INDIVIDUAL”. Mă deranjează în mod deosebit că, până acum, s-a tot stipulat că. Cel mai mult contează ca aceşti oameni să fie ţinuţi la distanţă de populaţia din Germania. Formarea profesională în Germania.


Contractul de formare profesională stabileşte drepturile şi. Vă recomandăm cu insistenţă să încheiaţi o asigurare medicală de sănătate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare