CERERE PENTRU UTILIZAREA. UNUI CERTIFICAT CALIFICAT. Aceste instrucţiuni descriu etapele obţinerii certificatului calificat necesar pentru. Pentru siguranţa datelor, trebuie ca certificatul digital calificat deţinut de dvs. Se utilizează pentru obținerea dreptului de acces la dosarul fiscal al . Declaratii Fiscale fincont.
Listaţi, semnaţi şi ştampilaţi cererea pentru utilizarea unui certificat calificat ( formularul 1). Acces controlat la informatiile cuprinse in dosarul fiscal” contribuabilii trebuie sa depuna cererea pentru utilizarea unui certificat digital calificat – formular 1. Cerere pentru utilizarea unui certificat digital calificat. Dupa autentificarea in baza certificatului digital , contribuabilul are acces la . Documentul de confirmare a certificatului digital calificat se depune în. Procedura de inscriere a certificatului digital calificat in sistemul ANAF.
Confirmarea dreptului de utilizare a serviciului se face de regula prin e-mail, . Revocarea dreptului de utilizare a serviciului “Depunere declaraţii on-line”. Cererea pentru utilizarea unui certificat digital calificat - formular. Copiile împreună cu împuternicirea în original se vor anexa la formularul 152. Folosește formularul de mai jos pentru a afla răspunsul la întrebările.
Ghid pentru utilizarea certificatului calificat la.