CERERE PENTRU UTILIZAREA. UNUI CERTIFICAT CALIFICAT. Aceste instrucţiuni descriu etapele obţinerii certificatului calificat necesar pentru. Pentru siguranţa datelor, trebuie ca certificatul digital calificat deţinut de dvs. Se utilizează pentru obținerea dreptului de acces la dosarul fiscal al . Declaratii Fiscale fincont.
Listaţi, semnaţi şi ştampilaţi cererea pentru utilizarea unui certificat calificat ( formularul 1). Acces controlat la informatiile cuprinse in dosarul fiscal” contribuabilii trebuie sa depuna cererea pentru utilizarea unui certificat digital calificat – formular 1. Cerere pentru utilizarea unui certificat digital calificat. Dupa autentificarea in baza certificatului digital , contribuabilul are acces la . Documentul de confirmare a certificatului digital calificat se depune în. Procedura de inscriere a certificatului digital calificat in sistemul ANAF.
Confirmarea dreptului de utilizare a serviciului se face de regula prin e-mail, . Revocarea dreptului de utilizare a serviciului “Depunere declaraţii on-line”. Cererea pentru utilizarea unui certificat digital calificat - formular. Copiile împreună cu împuternicirea în original se vor anexa la formularul 152. Folosește formularul de mai jos pentru a afla răspunsul la întrebările.
Ghid pentru utilizarea certificatului calificat la. Am un certificat digital. Pentru depunerea lor online, este necesara utilizarea unui kit de semnatura electronica. Accesul la dosarul fiscal on-line prin intermediul certificatului calificat. Vă reamintim că acest certificat digital poate fi obținut de la unul.
Si eu am intrat tot cu semnatura electronica fara nici un 152. Administrare Fiscală, prin autentificare în baza certificatului digital. Formularul C8a fost o metoda tranzitorie de înregistrare in SPV. Si o data cu D15 am depus pe vremuri si D1, pentru acces la dosarul fiscal. După autentificarea în baza certificatului digital , contribuabilul are acces la . Ce etape se parcurg pentru obtinerea unui certificat digital Conform.
TVA, în condiţiile art. Pentru utilizarea accesului controlat la dosarul fiscal, pe portalul A. CUI” din partea de jos a paginii, obtinand astfel cate un Formular 150. Semnatura electronica se utilizeaza la depunerea online a declaratiilor.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.