miercuri, 16 ianuarie 2019

Dovada inlocuitoare permis pierdut

Am luat permisul de conducere recent si l-am pierdut. Pot sa conduc cu dovada inlocuitoare daca inca mai este valabila . Permis de conducere pierdut ! Forumul Softpedia postări feb. Am uitat sa prelungesc dovada FARA drept de circulatie. Mai multe rezultate de la forum. Direcția regim permise de conducere și.


Pot solicita eliberarea unui nou permis de . Buna , mi-am pierdut de ceva timp permisul de conducere ce as putea sa fac sa. NU puteti obtine o dovada inlocuitoare intrucat aceasta situatie nu este legiferata. Dovada inlocuire permis pierduta.


Buna ziua, Sotul meu are permisul suspendat pentru ca a circulat cu o. Din pacate si-a pierdut portofelul cu tot cu buletin si acea dovada. Mi-am pierdut portofelul, amenda? Reînnoirea permisului de conducere în altă țară din UE.


Dacă permisul s-a pierdut sau vi s-a furat , va trebui să solicitați înlocuirea lui cu unul local. Aflați ce trebuie să faceți dacă vă pierdeți sau vi . Legea actuală prevede ca în cazul unei sancțiuni care suspendă permisul de conducere, indiferent că este vorba despre o perioadă de 3 de . La sfarsitul lunii octombrie mi-a fost suspendat permisul de conducere in apropierea orasului Giurgiu, . Procedură privind obținerea unui nou permis de conducere în cazul pierderii,. Dacă permisul de conducere este pierdut , furat , deteriorat sau distrus, trebuie să solicitați unul nou în țara în care . Legislatie, acte, vama motociclism. Iesire din tara cu dovada inlocuitoare a permisului. Politie, s-a stabilit vinovatia, ai pierdut , tre sa predai permisul.


Am o problema, mi-am pierdut dovada inlocuitoare a permisului ce sa fac? Adică cat tine ea daca vreau permis de categoria B? Daca v-ati pierdut permisul trebuie sa mergeti la ghiseul Serviciului Public si . Documente necesare pentru preschimbare permise româneşti. Dupa preschimbare se emite o dovada inlocuitoare a permisului de conducere, iar.


Verificarea deţinerii permisului de . In cazul in care a fost pierdut sau furat , vei declara acest fapt in cererea. Cauți cum se echivalează permisul de conducere moldovenesc sau cum.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare