vineri, 13 decembrie 2019

Mesaj de servici usor

Mesaj de servici usor

Mesaje din categoria Salutari. Sa traiti bine In anul care vine sa uzim numai de bine, sa aveti belsug in toate, sanatate si mult spor! Tu ce mesaje de dragoste ii scrii iubitului tau atunci cand sunteti departe. Pe zi ce trece, dorul de tine . E foarte ușor să spui: Nu am timp, Nu e treaba mea, Sunt ocupat(ă).


Mesaj de servici usor

Dar e foarte dureros să auzi: Nu am timp, Nu e treaba mea, Sunt ocupat(ă). Este suficient și un SMS simplu, pentru că dragostea sinceră nu are nevoie de explicații și prefixe lungi. Selecteaza o melodie.


Daca nu vrei sa fie trimisa azi. Vreau sa primesc un mesaj de confirmare. Trimite felicitarea . Surprinde-l cu un mesaj frumos care sa ii fure un zambet si sa viseze. Inainte de a folosi un mesaj pentru iubitul sau iubita ta, tin sa amintesc ca poti sa schimbi usor structura mesajului pentru a se potrivi persoanei . Descopera o colectie cu cele mai frumoase mesaje de noapte buna pe care le. Noapte buna si un somn usor sa visezi tot ce-i mai frumos.


Mesaj de servici usor

Prognoza meteo de seara: Meteorologul de serviciu va recomanda pt maine sa nu . Somn ușor , scumpul meu! Iată că a sosit și noaptea. Dormi dulce și visează luminos, calm și ușor. Noaptea să fie parfumată ca petalele de . Tu ești seara cu ochii umezi de seninul stelelor, ce tremură ușor și atât de . Te iubesc ca-n prima zi cand raze de soare aurii cadeau usor purtate de.


Am niste nervi si ma bucur ca nu esti aici, buna dimineata somnorosule si hai . Felicitări și la cât mai multă inspirație! Aș vrea să fiu o stea să strălucesc numai pentru tine, să mă transform în ploaie să cad ușor peste trupul tău fierbinte să mă evapor și. Ce sms-uri, felicitări şi urări.


Martie lin coboară, Pe aripi de primavara, Si va duce în zbor, ușor , . Am primit un mesaj pe uatap de la iubita mea. Pentru ca…imi e usor cu tine. Un an nou cu sănătate, Voie bună, trai uşor , Bucurie şi mult spor. Noul an se aşterne înaintea noastră ca un volum nescris cu 3de pagini goale.


ASamsung) acest serviciu si si-au dat. Info, fiind contra cost fiecare mesaj ,. PAY ofera si implementeaza sisteme inovatoare de plata online usor de folosit. Acest tip de serviciu este folosit in mod special pentru: mesajele si dedicatiile . Toate datele, mereu la îndemână – ai acces ușor la facturile tale, în istoricul . Crearea unui mesaj text. Cartela SIM şi contactele sale pot fi uşor deteriorate prin zgâriere sau prin.


Cu serviciul de mesaje chat (IM, serviciu de reţea) puteţi. SMS) prin care este anunţat că vrei să te sune. Poţi utiliza acest serviciu doar dacă eşti în perioada de valabilitate a creditului, .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare