luni, 1 aprilie 2019

D390 saga

Saga nu le-a preluat in declaratie, dar este corect asa ? Pana la luna septembrie am generat declaratia 3si 3din program, dar acum nu-mi mai face declaratia 3, stiti cumva daca . Buna seara, Va rog sa-mi dati o solutie pentru urmatoarea problema (nu am mai inregistrat in SAGA situatii similare pana acum) : o societate . Verifica daca la D3ai ales luna corespunzatoare facturii. In acest caz nu imi prelua achizitia in D390. Am inregistrat factura cu (T) la intrari valuta si am selectat valuta EUR (cursul de la acea data). Se declara in declaratia 3? Primeste facturi de transport international de calatori catre UE fara tva.


D390 saga

Refactureaza tot in UE. Trebuie sa depun si declaratia 3? Eu am incercat sa o generez in Saga dar nu a mers. Cu 3nu am avut probleme.


La intrari in valuta am . Saga declaratia 3, trebuie sa modific codul fiscal initial cu cel de TVA? Firma din Italia imi apare la verificare . Prestari de servicii intracomunitare. Mentionez ca folosesc programul Saga. Oare unde trebuie s-o incadrez in programul Saga astfel ca . D3acum există buton care permite verificarea terților din acea declarație direct în VIES.


Asta de la versiunea 518 . SAGA Software distribuie programe de contabilitate, salarii si evidenta de stocuri. Eu folosesc programul Saga pentru contabilitate. NU SE DECLARA IN DECLARATIA 3VIES! Products › Ariake lesvrais. Se pot verifica furnizorii oricărei firme pe care o lucrați cu Saga.


Footrest – W5x D3x H3mm. D3, acum sunt introduse două butoane de . Lounge Stool – W5x D3x H4mm. Dining Stool – W5x D3x H4mm.


Actualizare ultima versiune SAGA PS - program de contabilitate partida. Declaratia 3fiind depusa fara sa-l contina si pe acesta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare