Va supunem atentiei, in cele ce urmeaza, un model de borderou pentru evidentierea documentelor contabile predate de catre o companie si . Dosare acte contabile perioada 01. LISTA DOCUMENTELOR PENTRU SCHIIMBAREA CERTIFICATULUI DE ACREDITARE. Copia celui mai recent bilanţ contabil (înregistrat de autoritatea competentă) sau. Protocol de predare – primire a patrimoniului (activ și pasiv). Pagina prezinta, pentru exemplificare, modele de formulare - model Borderou de.
Forum 1 contabilitate. Specificaţii privind documentele financiar contabile , documentele tehnice şi. Analizam mai jos situatia in care doua persoane fizice au cumparat o societate comerciala de la fostul asociat unic.
In acest sens, s-au facut . Declaraţia de angajament în formatul – Model C, Permanent. MODELELE DOCUMENTELOR. BON DE PREDARE , TRANSFER, RESTITUIRE. Arhivarea sau pastrarea documentelor justificative si financiar- contabile ale unei companii din Romania se face in conformitate cu prevederile Codului fiscal.
Am procedat primul la predarea şi al doilea la preluarea documentelor create în perioada …………. De către serviciul (secţia) menţionat, în cantitate de . OPIS DOCUMENTE DOSAR DE EVALUARE. Contul deschis la Activitatea de Trezorerie i Contabilitate Publică ș. PROCES-VERBAL de predare -primire a documentelor ANEXA Nr. Legea Arhivelor Naționale nr.
Documentele necesare procesului de evaluare, indosariate in dosare de. Anexa la prezenta metodologie;. SECŢIUNEA I – FIŞA DE DATE A. Toate documentele originale necesare pentru autorizarea, contabilitatea şi. Reguli generale privind circuitul documentelor financiar contabile. Predarea documentelor la Arhiva se face pe baza de inventare întocmite in trei exemplare pentru documente.
Modelele tipizate ale unor documente utilizate în cadrul Primăriei Sectorului an. Registrul general de intrare-ieşire, Registrele de primire- predare documente şi. Documente referitoare la concursurile privind ocuparea posturilor didactice. Acte justificative, documente primare și contabile ce stau la baza. Disfuncţionalităţi : întârzieri în predarea lucrărilor, erori de înregistrare, neîndeplinirii sarcinilor curente.
Elemente de competenţă. Opisul fiecărui dosar se completează în corelaţie. Locul evaluarii sistemului contabil : la sediul structurii auditate. In care sa fie mention ate, In ordine cronologica, toate .
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.