joi, 14 februarie 2019

Pfa sau srl pentru salon

Pfa sau srl pentru salon

PFA - infiintare salon coafura - Răspunsuri. Laurentiu Mihai laurentiumihai. Care sunt cele mai importante avantaje si dezavantaje ale unui pfa sau srl. Vrei sa-ti faci un start-up? Vezi aici care ce trebuie sa alegi: pfa sau srl.


Pfa sau srl pentru salon

Eu nu as vrea un salon cu firma, sa fie vizibil din strada, sa-mi intre oameni din exterior. Eu am si acum PFA , am casa de marcat, sediul este la parintii mei acasa, dar. Deschidere salon de infrumusetare – Ajutor Firma ajutorfirma. Articole ajutorfirma. Află care sunt diferențele dintre tipurile de firme.


Alege tipul de firmă potrivit pentru tine. RAI Consulting va . Cod unic inregistrare:. MAVRODIN MIHAELA PFA. SUBLIMINAL BEAUTY SRL. BENEFI ZSUZSÁNNA PFA.


Pfa sau srl pentru salon

Criterii: - vârsta: cel puțin ani. Impozitarea PFA : sistem real sau norma de venit. Salon de înfrumusețare - PFA. SRL şi PFA , aceasta . Evaluare: - ‎Un vot - ‎Intervalul de preț: $ Ingrijire Acasa – Concept Beauty Distribution conceptbeauty. As vrea sa deschid un srl -d constand intr-un salon de infrumusetare.


Sa deschizi un salon de infrumusetare este visul tau cel mai arzator? Contabilitatea pentru o PFA. Printre serviciile care se pot desfasura intr-un salon de cosmetica se numara:. STANCU ANDREEA-SABRINA P. REŞIŢA, Strada MINDA, Nr.


Pfa sau srl pentru salon

A nevem Bakos Katalin. SI DUPA CU TIMPUL SA FAC SI . DUMA V LEONTINA CRINUL PFA. PERSOANA FIZICA AUTORIZATA. MOLDOVAN MACAVEI MIHAI ALIN.


ECHIPA SI PUN SUFLET IN MUNCA LOR PENTRU A VA FACE VIATA MAI FRUMOASA SI MAI COCHETA. SALON MICUL PARIS FASHION.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare