miercuri, 28 februarie 2018

Pfa sau srl forum

Pfa sau srl forum

Sunt PFA , oare sa trec la SRL ? PFA vs SRL , pe langa contract de munca apr. Merita sa imi fac PFA ? Mai multe rezultate de la forum. PFA sau SRL ,care este mai avantajos ? Depinde ce activitate vreti sda desfasurati. La PFA nu puteti avea angajati. Antreprenoriat - DevForum.


Pfa sau srl forum

Ma bucur ca am gasit acest forum. Lucrez ca freelancer de vreo luni, nu pfa , nu srl , nimic, “doar eu si chitara pe spate”. PFA , SRL sau nimic pentru un site micut eCommerce. Diferențele dintre firme: PFA, II, SRL, SRL-D.


Află care sunt diferențele dintre tipurile de firme. Alege tipul de firmă potrivit pentru tine. Care sunt cele mai importante avantaje si dezavantaje ale unui pfa sau srl.


Pfa sau srl forum

Vrei sa-ti faci un start-up? Vezi aici care ce trebuie sa alegi: pfa sau srl. Societateala care lucrez (distributie diverse marfuri) doreste sa treaca de la angajat la PFA Mentionez ca salariul meu actual este sal minim pe . Ce sunt entitățile juridice și la ce folosesc ele?


Având caracter economic sau de . UPDATE: Incepand cu 01. Registrul Comertului pentru infiintari PFA si SRL. Aceasta masura a fost gandita . Ah si desigur, mai sunt PFA care platesc impozit pe norma de venit si care am impresia ca nu trebuie sa tina niciun fel de contabilitate.


Pfa sau srl forum

SRL nu mi pot face pt ca prin legea avocatilor n-as avea voie sa fiu asociat- administrator. Contabilitatea pentru o PFA. Un avantaj fata de SRL este faptul ca persoana fizica autorizata, cu un minim de cunostinte economice, poate sa . Intrebari si raspunsuri despre infiintarea unui SRL sau SRL -D. Noutăţi pentru PFA (Hotnews!) În locul linkurilor seci, ce duc către articole kilometrice, preferăm să inseraţi unui mic rezumat informativ, cu citatele . Discutii generale › Off-topic › Discutii non-IT rstforums.


Cei care scoateti bani din AdSense, aveti un PFA , nu-i asa? Este acela că în cazul unui . Eu am un SRL comert daca adaug in statut codurile CAEN aferente IT-ului .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare