luni, 6 august 2018

Contract de comodat auto forum

Contract de comodat auto forum

Contract de comodat auto. Din cate am auzit, daca te intelegi cu. Mai multe rezultate de la forum. Instrainare auto cu contract de comodat - Răspunsuri.


Contract de comodat auto forum

Pentru ca instrainare = vanzare ! Dvoastra ce vreti sa faceti? Ce se poate deduce in acest caz? Forum 1 contabilitate. Probleme contabile › Legislatie forum.


Daca fac un contract pentru un autoturism pe luni si-i achit proprietarului. O buna prietena, intreprinzator a unei intrep. Model de contract de comodat auto încheiat între persoane. Acest contract poate fi încheiat și sub semnătură privată, însă pentru ca actul să fie . Prin contractul de comodat auto sau împrumutul de folosinţă al unei maşini, proprietarul autovehiculului (comodantul), oferă gratuit, spre folosinţă temporară sau . Masina nu este pe numele meu, ci pe numele tatalui meu, insa am facut un contract de comodat la notariat, iar acesta este legalizat la un notar . Porsche Romania pe firma X. Verificand pe forum , am constatat ca parerile sunt impartite.


Contract de comodat auto forum

Avocatura Com - Justitie fara. Unii spun ca e suficient sa. Comodatul (sau imprumutul de folosinta gratuita) este un contract real.


Da deja al doilea notar imi spune ca este obligatoriu sa am contrat de comodat daca esti la volanul unei masini care nu iti apartine in acte. Eu am luat masina de la cineva, am facut contract de vanzare cumparare,. Suntem pe un forum public si daca aveti ceva de spus contrar legii faceti asta in particular prin PM.


Contract de comodat auto forum

Am urmatoarea curiozitate: daca fac un contract de comodat pentru mijlocul auto proprietate personala intre mine (PF) si mine (PFA), eu, in calitate de PF sunt . Va rog sa ma ajutati cu urmatoarea problema! Am vandut in primavara un focus inscris pe numele meu in ro unei persoane. Usually carry out by direct deposit loans never passed on the lenders while taking it to a? Liability will be barred . Noi am încheiat la notariat contract de comodat cu societatea pe numele căreia este maşina (chiar dacă soțul este asociat la aceasta) iar . Cel mai cautat contract este cel de comodat , urmat de contractul de inchiriere sau contractul de vanzare cumparare auto folosite. Dupa parcurgerea procedurii , solicitantul, va primii contractul de inchiriere, .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare