marți, 26 iunie 2018

Valabilitate carnete cec vechi

Valabilitate carnete cec vechi

CEC Bank nu despăgubeşte, nu compensează şi nu indexează sumele. Mi s-a răspuns sa le păstrez că mai au valabilitate. Eu l-am intrebat unde-s banii mei ,depusi pe carnete CEC ,castiguri . Cec restituire - Am carnete Cec si am citit ca se mai pot scoate banii dupa. Sunt valabile dar sumele nu mai reprezintă mare lucru.


Valabilitate carnete cec vechi

Suma exprimata in moneda veche a fost inlocuita cu suma exprimata in moneda . Cat valoreaza un CEC de lei? Carnet CEC postări feb. Mai multe rezultate de la forum. Aveti prin sertare astfel de carnete vechi de.


Acum zile - Foarte multi romani au ramas cu carnete vechi de CEC prin sertare, fara sa stie ca isi pot recupera banii depusi in anii 90. Anunţul OFICIAL aşteptat de toţi românii care încă mai au CARNETE DE CEC vechi acasă! Câți bani bani poți să încasezi de pe acestea.


Valabilitate carnete cec vechi

Bank și a statului român despăgubiri . Libretelor de economii cu dobândă și câștiguri în autoturisme (lei vechi ) NU le sunt aplicabile prevederile O. României, leul, se denominează, astfel încât 10. Conturi curente personale şi pe carnete de cecuri cu sumă limitată;. CEC care dețin librete de economii cu dobândă și câstiguri în autoturisme (lei vechi ) . Pai care bani sa ii recuperati? Astfel, fiecare carnet CEC poate valora pana la 20. Despagubiri carnet CEC de economii.


E fara valoare carnetul de cecuri , oricati bani ai fi avut atunci pe el,. Dacia, ne întreabă dacă își mai pot recupera. CEC-urile DACIA, metode de recuperare, metode de primire a. Home › avocat cec dacia cuculis indrumari-juridice.


Valabilitate carnete cec vechi

La BT poti solicita online cecuri , bilete la ordin, cambii si ordine de ridicare numerar prin. Un cec sau bilet la ordin in format vechi va avea urmatorul circuit de . Dacă preschimbați un permis de tip vechi , vi se va elibera unul nou,. Am un carnet de CEC -uri vechi de acum de ani, cu câteva zeci de mii pe el. Dacă mă duc să îmi iau banii de la CEC , câți bani mai iau?


CEC – Libret de economii cu dobanda si castiguri. Casa de Economii si Consemnatiuni, asta inseamna C. C , o institutie pusa de stat in. De asemenea, dacă documentul și-a depășit valabilitatea , nu vei fi . Acum, conducerea CEC îmi răspunde că o obligaţiune de 2lei RSR.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare