vineri, 12 octombrie 2018

Ce facem cu cecurile vechi

CEC Bank nu despăgubeşte, nu compensează şi nu indexează sumele. CARNETE DE CEC vechi acasă! Românii care au economisit bani la CEC înainte de Revoluție și nu i-au scos până acum. Va trebui să facem un efort mare să gestionăm lucrurile. Cec restituire - Am carnete Cec si am citit ca se mai pot scoate banii.


Suma exprimata in moneda veche a fost inlocuita cu suma exprimata in. Carnet CEC postări feb. Mai multe rezultate de la forum. Mihaela Bilic ne spune secretul - cum facem din desertul. Dacia, ne întreabă dacă își mai pot recupera.


Astfel, fiecare carnet CEC poate valora pana la 20. Eu am fost la CEC Bank si nu stiau mimic çum trebuie sa fac am cecuri. Libretelor de economii cu dobândă și câștiguri în autoturisme (lei vechi ) NU le sunt aplicabile prevederile O. Gratuit › inalta-curte-decizie lege5.


Buna ziua, facem o evaluare pe carnetele cec si va putem comunica. Fac menţiunea că aceste carnete CEC , cu sumă fixă de 5. Despagubiri CEC uri Dacia- Afla CUM? CEC de către statul român vechi. RIL PE DREPTURILE TITULARILOR DE LIBRETE CEC - “Nu se justifica invocarea.


ROL) pentru leu nou (RON). Cumpara acum CEC calatorie $ AMERICAN EXPRRSS - bucati serii. POZELE FAC PARTE INTEGRALA DIN DESCRIEREA PRODUSULUI. CEC Bank va lansa la sfârşitul lunii februarie un produs prin care se vor. Evident că ne uităm la ce fac ceilalţi competitori, urmărim şi raportul . Cu toate acestea cecul tras si platibil in strainatate este valabil ca cec chiar daca.


Am considerat întotdeauna că fac parte din primele generaţii care puteau să. Plecarea la CEC spune că a fost, de altfel, o continuare a acestui proiect. Cecurile fac parte din pachetul de stimulare a economiei în valoare de trilioane de dolari adoptat în martie de Washington pentru a reduce . Am primit cecul, dar nu-l pot depune.


CEC Bank plateste clientilor persoane fizice care-si fac depozite prin. In cazul clientilor vechi ai BR care achita deja comisioane pentru . Reactivarea celor vechi nu e posibila. Cum pot să îmi fac cont online pe telefon la CEC Am cont bancar la banca. CEC BANK: În această perioadă, comunicarea între clienți și bancă este.


Excepţie de la plata compensaţiilor fac depozitele care se încadrează în categoriile. Am un carnet de CEC -uri vechi de acum de ani, cu câteva zeci de mii pe. Pe locul unde sade acum o cladire a banului, a stat unul din cele mai vechi si cautat locas de rugaciune din Tara Romaneasca, Biserica . Cu cat suntem mai multi , cu atat ne putem uni sa ne cerem drepturile.


Prin urmare va invit sa semnati acesta petitie prin care solicit despagubirea cu dobanda . Da maica, eu am niste carnete de cecuri , de la revolutie, ce fac cu ele?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare