miercuri, 29 mai 2019

Declaratia 390 vies saga

Declaratia 390 vies saga

TVA vali desi eu am gasit pe VIES ANAF ca firma are cod valid. Da am inteles dar dupa ce verific in vies imi spune ca este invalid acest cod si . Se declara in declaratia 3? Fără TVA și nu apar în 390. UE, care e inregistrat in VIES.


Declaratia 390 vies saga

Pana la luna septembrie am generat declaratia 3si 3din program, dar acum nu-mi mai face declaratia 3, stiti cumva daca . Lunar factureaza prestari servicii in UE, facturile , se declara in D3la Livrari. Saga nu le-a preluat in declaratie , dar este corect asa ? UE , fara TVA ( cu verificare VIES parteneri cu cod valid TVA) dec. Am achizitii intracomunitare de servicii,dar nu imi apar in declaratia 390.


TVA pe VIES , daca este poti aplica taxarea inversa. Daca o firma depune declaratia 3lunar ptr servicii intracomunitare si. UE de la societate cu cod valid de tva verificat in VIES. Achizitie intracomunitara sc neplatitoare de tva - Forum SAGA forum. Nu depuneti nici o declaratie in mod special.


Declaratia 390 vies saga

Probleme contabile › Diverse forum. UE neplatitoare de TVA, tranzactia nu se declara in declaratia 3VIES. Germania si declaratia 390. Daca a inregistrat-o in VIES , daca nu.


PS - Forum SAGA forum. Despre programe › Diverse forum. Am o achizitie intracomunitara al o I. HU, l-am verificat in VIES , in D3imi apare, dar nu-mi genereaza D390. VAT-ul), dar cum procedez in cazul activitatii intracomunitare pentru a putea scoate decontul special de TVA si declaratia 3, cum fac pentru . D3acum există buton care permite verificarea terților din acea declarație direct în VIES.


Asta de la versiunea 5Smile. Eu folosesc programul Saga pentru contabilitate. Inregistrare facturi in declaratia 3- InfoTva.


VIES referitoare la operațiunile intracomunitare declarate de . Această declarație se depune obligatoriu odată cu declaratia 390. D30 se depune doar D3, pe codul special de TVA. D2pentru veniturile care se declară în acea declarație (ex. dividende, etc.) preluarea din Saga PS pentru persoane fizice . Pentru prestarea de serviciu transport firma din Bulgaria, trebuie intocmita declaratia 3VIES ? Devine platitor de tva lunar?


In acest moment este platitor tva . All posts tagged declaratia 3VIES. Declaratia recapitulativa privind .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare