marți, 19 decembrie 2017

Pfa magazin alimentar

Pfa magazin alimentar

Infiintare PFA magazint mixt explicat pas cu pas. Pentru desfasurarea activitatii, in afara de titularul PFA -ului si. Consultanta pentru magazin alimentar cu pfa - Pentru un magazin alimentar este mai avantajos un PFA sau SRL? Vreau sa imi deschid un magazin mixt pentru inceput si nu stiu exact ce forma . Magazin alimentar poate fi PFA neplatitor de . Celor care vor sa comercializeze o gama variata de produse si cred ca . Deschidere magazin mixt. De cati bani ai nevoie?


Pfa magazin alimentar

Pentru deschiderea unui magazin mixt in mediul rural sau urban vei avea nevoie de . Solutie pentru o afacere mica (II, PFA sau SRL) - Răspunsuri. INTREPRINDERE INDIVIDUALA - magazin mixt: autorizatii. Contabiliatea pentru pfa magazin mixt - Răspunsuri Avocatnet. Realizarea unui magazin online.


Alegerea numelui și a domeniului. Pentru PFA și II trebuie neapărat să ai calificare (diplomă, atestat, certificat) în activitatea pe care vrei să o desfășori. Atenție, dacă vrei magazin alimentar , . Dacă comercializezi produse alimentare (în magazine alimentare sau unităţi de alimentaţie publică) ai nevoie de autorizaţie de la DSP . Dacă am PFA , magazin alimentar si am deschis un nou punct de lucru cu aceeasi activitate am obligația de a avea un angajat la punctul de . Banuiesc ca pentru inceput pot incepe cu un PFA si un contract cu o firma de curierat pentru ca din cate am inteles nu am nevoie de casa de marcat in acest caz, . Am un exemplu in familie care au magazin la tara, se duc dimineata la la. Trebuie firma sau merge si pe PFA ? Doresc sa mi infiintez un magazin online (ochelari,lentile,ochelari de soare) si as dori sa stiu daca aleg forma PFA am nevoie de calificare in domeniu? Persoana fizica autorizata are cod fiscal si un salariat.


Pfa magazin alimentar

Zon Management SRL, Str. Ionel Dancă, a anunțat că PFA -urile și întreprinderile individuale care. Firma este un mic magazin alimentar de cartier și de cind sa interzis . Bună ziua, daca am avut un PFA , mai pot înființa un SRL-D? Doresc sa infiintez un srl -d si sa preiau un magazin alimentar si un bar in . Chioșc presă Autogara stația Rapi Noua-str. Vand marfa magazin alimentar.


Caut urgent vanzatoare magazin alimentar. Prevederi legale privind registrele contabile ale unui PFA. Conform legii, persoanele fizice autorizate sunt obligate sa intocmeasca registre .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare