DOCUMENTE NECESARE , OBSERVAȚII. Cererea se listează față-verso. La expirarea acestui termen, persoana poate solicita înscrierea unei noi mențiuni de stabilire a reședinței. Depunerea cererilor pentru înscrierea în actul de identitate a mențiunii privind stabilirea reședinței, se va desfășura exclusiv prin programare . Actele necesare pentru întocmirea dosarului sunt:. ACTELE NECESARE APLICĂRII VIZEI DE REȘEDINȚĂ ( FLOTANT ). Viza de reședință se aplică persoanelor care, din diferite motive, locuiesc în altă parte.
Va trebui să aduci fie actul care-ți dă dreptul să stai acolo, fie, după caz, să vii cu proprietarul imobilului pentru a declara că te ia în spațiu, dar . Documente necesare : a) cererea pentru înscrierea în . CERERE TIP PENTRU STABILIREA REȘEDINȚEI - se obține gratuit de la ghișeul serviciului de evidență 2. Nu există informații disponibile pentru această pagină. ACTUL DE IDENTITATE A SOLICITANTULUI ÎN . A iar cele două pagini trebuie să se regăsească pe aceeași foaie . Pentru înscrierea în actul de identitate a menţiunii privind stabilirea reşedinţei . Reşedinţa ( Flotant )______Modificată în : 10. Carte de identitate provizorie. Tabel nominal privind cuplurile care au ani de la încheierea căsătoriei Trim.
Programări on-line şi alte informaţii sunt afişate pe pagina de web: evp-arad. Astfel, pentru aceste documente puteți solicita un fomular standard. B precum și pașaportul eliberat de autoritățile străine, cu viza de intrare în țară.
Actul de identitate se eliberează pentru prima dată la împlinirea vârstei de ani. Actele se depun la serviciul public comunitar de evidenţă a persoanelor pe . Cum să-ți faci buletin sau viză de flotant pentru alegeri în Timișoara. De ce este necesar să-mi schimb actul de identitate la noul domiciliu. Biroul de Evidenţă a . ACTE NECESARE ( Actele se prezintă în ORIGINAL însoțite de copii xerox – nu se acceptă copii legalizate):. Acest site folosește cookie-uri pentru a vă oferi o experiență cât mai.
Vă informăm că începând cu data de 15. Acte necesare , la avizierul. Registrul naţional de. Miercuri: 8:- 16:30. Vineri: 8:- 13:30. Primiri cereri și eliberări acte de identitate.
Doriți o programare pentru depunere acte ? Stabilire reședință ( flotant ). Eliberarea actului de . Incepand cu data de 01. Buhoci se vor adresa pentru eliberarea actelor de identitate la Serviciul Public de Evidenta a Persoanelor . Programul de relatii cu publicul pentru departamentele care nu au mentionat acest. Printre ele, și viza de flotant , care este solicitată de persoana care se mută temporar.
Pentru obținerea vizei de flotant , trebuie să completaţi cererea pentru.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.