vineri, 15 septembrie 2017

Declaratia 094 saga

Se preiau automat datele ce sunt în ecranul de detalii de la D300. Probleme contabile › Diverse forum. Am cautat pe forum si am observat ca in fiecare an apar discutii legate de CA care serveste drept referinta pentru formularul 094.


Pe declaratia 0Saga imi preia la Cifra de afaceri din anul precedent, obtinuta sau, dupa caz, recalculata suma de 3. Declaratia 0se mai depune? Despre programe › Diverse forum. Am emis-o din Saga PS dar vad ca . Buna ziua , Am urmatoarea situatie , firma platitoare de TVA trimestrial din 01. Eu stiu ca D0se depune de entitatile cu tva trimestrial cu . Am vazut intr-un topic postat de alti colegi ca in declaratia 0se iau in. Daca sunt am perioada fiscala luna (platitor tva si impozit profit) si o cifra de afaceri mai mare de 100.


Vezi ce scrie cu roșu în ecranul declarației. CA si CA TVA sunt diferite, probabil este si . Referitor la declaratia 0, se considera cifra de afaceri toate . Nu uitați de formularul 094. Model 0(Excel sau Word) - pentru depunere pana la 25. Formularul 0reprezinta declaratia privind cifra de afaceri in cazul persoanelor impozabile pentru care perioada fiscala este trimestrul calendaristic si care nu . SAGA Software Început de an.


Important Au fost introduse adeverinta si declaratia pe propria răspundere pentru. De asemenea, trebuie trimise rectificative pentru declaratia 112. S-au efectuat rectificari la declaratiile 102si 094.


S-a (re)actualizat formularul PDF pentru declaratia 394. S-a introdus suport pentru listarea declaratiei 094. Pe baza declarației ( 0) depuse potrivit pct. Sus Subiectul mesajului: Re: cum se foloseste saga stocuri eugenpentru o. Saga c , realizare furnizori, introducere facturi de intrare, jurnal de. Plafoane si declarații la începutul . DECLARATIA 1, DECLARATIE 11 DECLARATIE 0, 39.


Calcul diferenţe lunare de curs valutar Permite calculul şi listarea . Nu au obligaţia depunerii declaraţiei persoanele asigurate în sisteme proprii. Eu am generat din saga D 0si cifra de afaceri este fara TVA.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare